شرایط سنی کار در دبی

5/5
در ارتباط با شرایط سنی کار در دبی خوب است بدانید که به منظور کار در دبی فرد بایستی از حداقل 18 سال سن برخوردار باشد. به طور کلی باید بگوییم که جهت دریافت ویزا کار دبی، محدودیت سنی خاصی اعلام نشده است اما افراد بالای 65 سال موظف هستند هزینه بیشتری را پرداخت کنند. این نکته را در نظر داشته باشید که به عنوان نیروی کار متقاضی کار قانونی در دبی باید سه مجوز این کشور را کسب نمایید. این مجوزها عبارتند از: مجوز ورود، کارت شناسایی امارات و مجوز اقامت در دبی. مدرک لازم برای کار در رشته های مختلف یکسان نیستند و باهم تفاوت هایی دارند. به عنوان نمونه، در بعضی فعالیت ها ارائه مدرک تحصیلی دیپلم دبیرستان کافی و جوابگو است و در بعضی دیگر از مشاغل لازم است افراد مدرک تحصیلی خود را در سطح های فوق دیپلم، لیسانس یا کارشناسی ارشد ارائه کنند. متقاضیان دریافت ویزای کار دبی بایستی مدرک دارای اعتبار از مجوز کار را ارائه کنند و همینطور هیچ سوء سابقه ای در پرونده آن ها وجود نداشته باشد. خوب است بدانید که ساعات کاری کارمندان در دبی در طی روز 8 ساعت بوده و کارمندان موظف هستند در طی هفته به مدت 48 ساعت کار نمایند. توصیه می کنیم در صورت علاقه به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، مقاله کار در دبی را مطالعه کنید.  

کار در دبی برای ایرانیان

کار در دبی برای ایرانی ها از شرایط مشخص شده ای برخوردار است که متقاضیان قبل از هر گونه اقدامی بایستی نسبت به آنها آگاهی پیدا کنند. مجوز کار یکی از اصلی ترین عواملی است به منظور دریافت ویزای کار دبی به صورت قانونی ایرانی ها باید از آن برخوردار باشند. ایرانیان متقاضی ویزای کار دبی ابتدا بایستی از سوی کارفرما در این کشورف دعوتنامه کاری دریافت کنند و از این طریق برای سایر مراحل اقدامات لازم را انجام دهند. همینطور آن ها می توانند به منظور اخذ  اقامت دبی از طریق کار از شیوه ثبت شرکت در این کشور اقدام نمایند. با توجه به مشکلات پیش آمده در گذشته برای برخی از ایرانیان در دبی، توصیه می کنیم از موسسات قابل اعتماد مهاجرتی همچون آل تبسم که در این زمینه فعالیت می کنند، مشاوره دریافت نمایند.  

جاب آفر دبی

یکی از شیوه های مهاجرت به دبی و اقامت در این کشور، اخذ جاب آفر دبی می باشد. در این شیوه افرادی که از مهارت و تخصص در زمینه های مختلف برخوردار هستند، می توانند با ارائه سابقه کاری و تحصیلی خود شغل مورد نظر را در دبی از آن خود کنند. کارفرمایان در کشور دبی می توانند با ارائه درخواست استخدام نیروی کار مدنظر، دعوتنامه ای را برای فرد مورد نظر در خارج از این کشور ارسال کنند و از این راه نیروی مدنظر خود را برای استخدام در کشور دبی دعوت می کنند. شرایط جاب آفر دبی به شرح زیر می باشد:
  1. این نوع ویزای کار به گونه ای است که به فرد اجازه می دهد به مدت 2 تا 3 سال در این کشور به انجام فعالیت مشغول باشد.
  2. با دریافت ویزای کاری دبی فرد تحت حمایت کامل کارفرما قرار می گیرد.
  3. بعد از به پایان رسیدن مدت زمان اعتبار اقامت شخص، کارفرما بایستی برای تمدید و یا لغو ویزای او اقدامات لازم را به انجام برساند.
 

ویزای کار دبی برای ایرانی ها

ایرانیان برای کار در دبی بایستی از ویزا برخوردار باشند. دریافت ویزا کار دبی برای ایرانیان شامل مراحلی است که متقاضیان باید نسبت به آنها آگاهی داشته باشند. در ادامه به مراحل دریافت ویزای کار دبی برای ایرانیان می پردازیم:
  1. در وهله اوال فرد متقاضی بایستی شغل مورد نظر خود را در این کشور پیدا کند که لازمه آن دریافت دعوتنامه کاری از کارفرمایی در این کشور می باشد.
  2. بعد از دریافت تاییدیه می تواند جهت ورود به دبی از مجوز کار استفاده کند.
  3. توجه داشته باشید که بعد از ورود به کشور دبی شما تحت حمایت کارفرما واقع خواهید شد و او تمامی امور مربوطه همچون معاینات پزشکی در دبی را ترتیب خواهد داد. دریافت ویزای کار دبی و انجام مراحل آن به وسیله کارفرما و با مراجعه به اداره کل اقامت و امور خارجی دبی انجام می شود. صورت می گیرد.
  4. کارفرما بایستی برای نیروی کار خود کارت کار و کارت شناسایی دبی درخواست ارائه دهد.
 

مزایا و معایب دریافت ویزا کار دبی

  • مزایا

دبی را می توان به عنوان یکی از بهترین و پیشرفته ترین کشورها در زمینه اقتصاد و مسائل مالی معرفی کرد. این کشور موفق شده در دهه های اخبر خود را در بین برترین کشورهای جهان ار همه نظر قرار دهد. مسلما دریافت ویزای کار دبی برای متقاضیان مزیت های بسیاری را به همراه خواهد داشت. به طور کل بعضی از مهم ترین مزیت های دریافت ویزای کار دبی به شرح زیر می باشد:
  • برخورداری از 30 روز تعطیلی در سال و یک بلیط رفت و برگشت به کشور مبدا
  • دریافت پاداش متناسب با کار
  • ساعات کاری منعطف
  • ارائه بیمه درمانی
  • کمک هزینه تحصیل در دبی
  • کارائه مک هزینه مسکن
  • کار در یکی از بهترین کشورها از لحاظ اقتصادی، توریستی، مالی، اقامتی و …
 
  • معایب

در بالا به مزیت هایی که می توان از طریق دریافت ویزا دبی به دست آورد، اشاره کردیم . مسلما در کنار تمام مزیت هایی که برای این ویزا وجود دارد معایبی نیز برای آن وجود خواهد داشت که متقاضیان باید با آنها آشنایی داشته باشند. از جمله مهم ترین معایب دریافت ویزای کار دبی عبارتست از:
  • بالا بودن هزینه زندگی در دبی
  • بالا بودن هزینه اجاره مسکن در دبی
  • وجود دشواری در دریافت کار از سوی کارفرما در این کشور
  • بالا بودن ساعت کاری در بعضی مشاغل در دبی
  • عدم ارائه تابعیت و پاسپورت به افراد خارجی
  • بالا بودن دما و رطوبت در فصل تابستان
به این ترتیب، دریافت ویزای کار دبی برای ایرانیان نیز فراهم  می باشد و برای اخذ آن باید شرایط تعیین شده را برخوردار باشید. مهم ترین مسئله در زمینه دریافت ویزای کار دبی، دریافت دعوتنامه کاری از سوی کارفرما در این کشور می باشد. به منظور سهولت بیشتر در این زمینه می توانید از موسسات معتبر  همچون آل تبسم مشاوره دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *