___ خانه

جلوگیری از کلاه برداری

AnyConv.com__Untitled design - 2023-04-15T131731.062

____ پاسخ مناسب را پیدا کنید ____

تقلب

جلوگیری

RCIC متعهد به شناسایی و محدود کردن اقدامات غیرقانونی و غیرمجاز خدمات مهاجرت است. به این ترتیب، در راستای چشم انداز ما، در زیر چند نکته وجود دارد که به مشتریان ما در محافظت از خود کمک می کند. همچنین، این نکات به شما کمک می کند تا ارائه دهندگان خدمات مهاجرتی واقعی مانند RCIC را تشخیص دهید و مراقب ارائه دهندگان خدمات متقلب باشید.

AnyConv.com__Untitled design - 2023-04-14T211639.507

وقتی مشاور مهاجرتی که به او مراجعه کرده اید از شما می خواهد که پول نقدی به او بپردازید، باید مراقب باشید. اگرچه این عمل تا زمانی که طبق قانون مقرر انجام نشود هیچ چیز غیرقانونی ندارد، اما معمولاً چنین معاملاتی قابل ردیابی نیستند. شما هیچ مدرکی برای آینده ندارید که ثابت کند هزینه را پرداخت کرده اید. ترجیح می‌دهید تمام تراکنش‌های خود را به حالتی انجام دهید که به راحتی قابل ردیابی باشد، مانند چک یا انتقال آنلاین. فراموش نکنید که تمام رسیدها و مدارک مربوطه را برای مراجعه بعدی ببرید.

شما باید درک کنید که در حالی که اجازه دادن به فردی از هر کشور دیگری، امنیت ملی دغدغه اصلی دولت است و هیچ ملتی هیچ شانسی برای آن قائل نیست. درخواست شما تحت بررسی دقیق قرار می گیرد و اگر چیزی در درخواست شما وجود نداشته باشد یا واجد شرایط نباشید، درخواست رد می شود. اگر هر یک از متخصصان مهاجرت تأیید را برای شما تضمین می کند، مراقب باشید.

از دریافت خدمات بیشتر از خدماتی که شما را تشویق به پر کردن اطلاعات اشتباه یا ساختگی در فرم درخواست خود می کنند، خودداری کنید. این نشان می دهد که یا شما معیارهای واجد شرایط بودن را ندارید یا فرد تجربه ای ندارد که شما را از شرایط پیچیده خارج کند. همیشه به دنبال ارائه دهندگان خدمات صادق، منصف و با تجربه باشید. ثبت اطلاعات اشتباه در فرم مهاجرت شما ممکن است عواقب جدی داشته باشد و ممکن است برای همیشه از پر کردن فرم درخواست در آینده منع شوید.

همیشه به دنبال یک مشاور مهاجرتی معتبر با تجربه کافی در رسیدگی به نوع درخواست مهاجرتی مورد علاقه خود باشید. معیارهای مختلف واجد شرایط بودن همه متخصصان در رسیدگی به انواع ویزاها متخصص نیستند. از چنین حرفه‌ای‌هایی که پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای به سؤالات شما نمی‌دهند، دوری کنید.

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش تداخل اینترنت در زندگی ما، بررسی نظرات مشاور مهاجرتی که قصد دارید به آن مراجعه کنید، ممکن است ایده منصفانه ای در مورد سبک کار، اخلاق حرفه ای و تجربه مشاور در اختیار شما قرار دهد. به طور کامل به آن نظرات اعتماد نکنید زیرا ممکن است این نظرات تحت یک کمپین بازاریابی پست شوند.

دوستان و اعضای خانواده بهترین افراد برای ارائه یک بررسی منصفانه از مشاور مهاجرت هستند. همچنین باید از هزینه خدمات و صلاحیت حرفه ای مشاور از دوستان و اعضای خانواده خود مطلع شوید. با این حال، همچنین باید مراقب باشید که شخصی که به شما مشاوره می دهد باید خدمات مشابهی را که شما قصد دارید از مشاور مهاجرت دریافت کنید، دریافت کرده باشد.

درخواست مهاجرت از طریق بررسی دقیق می گذرد و هر مدرکی که ارسال کرده اید به طور انتقادی ارزیابی می شود. هیچ شخصی نمی تواند در روند درخواست دخالت کند و نتیجه یعنی تایید یا رد فقط به این بستگی دارد که شما با ارائه مدارک پشتیبان تا چه حد در مقابل ممتحن مهاجرت مطرح کرده اید. لطفاً به یاد داشته باشید، اگر واجد شرایط هستید، هیچکس نمی تواند مانع شما شود و اگر واجد شرایط نباشید، هیچ کس نمی تواند مجوز مهاجرت را برای شما بیاورد. برای صرفه جویی در وقت و هزینه از چنین متخصصان مهاجرت دوری کنید.

کار و پردازش درخواست به طور کلی توسط بخش های مختلف انجام می شود. اگرچه پیشنهاد شغلی پیش نیازی برای درخواست مجوز کار است، اما داشتن یک پیشنهاد شغلی ممکن است به شما اجازه دریافت تاییدیه مهاجرت را ندهد. شما ممکن است در مورد فرصت های شغلی در کشور مورد نظرتان از مشاور خود سوال بپرسید، اما دادن پول اضافی برای کار و تایید مجوز کار ایده بدی است. درخواست شما برای مجوز کار مورد بررسی قرار می گیرد و تایید آن به رعایت معیارهای واجد شرایط بودن بستگی دارد. بنابراین، از چنین مشاوران مهاجرتی دوری کنید.

لطفاً درک کنید که برنامه یک شخص کاملاً با دیگری متفاوت است حتی اگر آنها از یک دسته مشابه باشند. اگرچه اداره مهاجرت یک زمان پردازش آزمایشی برای پردازش انواع مختلف درخواست ارائه کرده است، اما این فقط آزمایشی است و به عوامل پیش بینی نشده مختلفی بستگی دارد. ممکن است فرآیند درخواست به دلیل معاینه پزشکی، تعطیلات، بررسی سوابق، تاییدیه کارفرما در صورت مجوز کار و هرگونه خطا در فرم درخواست به تاخیر بیفتد. به چنین مشاور مهاجرتی اعتماد نکنید.

همیشه از مشاور مهاجرت یک قرارداد خدمات بخواهید. قرارداد خدمات قراردادی است بین شما و مشاور که نشان می دهد شما خدمات را به جای دریافت هزینه از مشاور دریافت می کنید و این وظیفه مشاور است که خدمات صادقانه، مطمئن و کافی را به بهترین نحو ممکن به شما ارائه دهد. شیوه. این قرارداد خدمات به شما در صورت هرگونه فعالیت متقلبانه توسط مشاور شما کمک خواهد کرد.