چه کاری در دبی خوب است؟

چه کاری در دبی خوب است؟
5/5

 

چه کاری در دبی خوب است؟ کار در دبی یکی از آسان ترین شیوه های مهاجرت و زندگی در کشور دبی محسوب می شود که هر ساله توجه بسیاری از متقاضیان را به خود جلب می کند.

فرصت های خوب کاری در دبی

این کشور پیشرفته فرصت‌های متعددی را به منظور برای اشتغال به وجود آورده و هر ساله دولت این کشور لیست مشاغل مورد نیاز در دبی را انتشار می دهد. اما جهت گرفتن یک تصمیم هوشمندانه بایستی شغل‌های پردرآمد در دبی را مورد ارزیابی قرار دهید.

دبی را می توان به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین شهرهای جهان معرفی کرد که با افزایش گردشگران به منظور بازدید از آن، تقاضا برای اکثر مشاغل در آن رشد قابل توجهی داشته است.

این پیشرفت شغلی نه‌تنها برای مردم بومی این شهر، بلکه برای افراد خارجی نیز بسیار قابل توجه بوده است. بیشتر خارجی‌ها به منظور راه‌اندازی شغل‌های پردرآمد در دبی و برخورداری از مزیت های مهاجرت به دبی نظیر درآمد معاف از مالیات، محیط امن، امکانات در سطح جهانی و رویکرد چندفرهنگی، این شهر در اولویت های اول شان قرار می گیرد.

امارات متحده عربی یکی از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس به شمار می رود و نظیر دیگر کشورهای این منطقه دارای منابع نفتی بیشماری می باشد، در نتیجه، به همین دلیل شغل‌های پردرآمد بسیاری در دبی وجود دارد.

خوب است بدانید که ابوظبی به‌عنوان پایتخت اصلی امارات و دبی به‌عنوان قطب گردشگری این کشور، دو منطقه اصلی کشور امارت به حساب می آیند.

اکثر ایرانیان به منظور پیشرفت و دستیابی به بازار کار جهانی، دبی را به‌عنوان مقصد مهاجرت خود برمی گزینند و برخی برای کار و زندگی در این کشور می مانند. شرایط کار در دبی برای ایرانیان همچون سایر افراد غیربومی از پیچیدگی‌های مخصوص خود برخوردار است.

پردرآمدترین شغل‏ های دبی

در این مقاله متخصصان ما در گروه مهاجرتی آلتبسم به ارزیابی پردرآمدترین شغل‏ های دبی پرداخته اند، که به شرح زیر می باشند:

  1. رشته‌های وکالت
  2. رشته‌های پزشکی
  3. رشته‌های فنی مهندسی
  4. مدیریت مالی (CFO)
  5. مدیریت منابع انسانی
  6. مدیریت IT
  7. مدیریت بانکی
  8. استاد دانشگاه
  9. طراح گرافیک
  10. امور بازرگانی و تجارت
  11. امور مالی و حسابداری

شما می توانید جهت اطلاع بیشتر در مورد مشاغل دبی، مقاله کار در دبی را مطالعه نمایید.

 

 

فرصت‌های شغلی در دبی

 

فرصت‌های شغلی در دبی

بر طبق بررسی های صورت گرفته، دبی بهترین مکان برای مدیران و دیگر متخصصانی است که به دنبال شغلی با درآمد بالا می باشند، همینطور فرصت‌های شغلی بسیاری نیز برای سایر رشته ها وجود دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدیران ارشد، متخصصان فروش، وکلا، نقشه‌برداران، مدیران پروژه، حسابداران، سرپرستان و متخصصان امور مالی در دبی و …

در نظر داشته باشید که در دبی برای حقوق افراد چیزی به نام حداقل و یا حداکثر دستمزد وجود ندارد و هر شرکت احتمال دارد بر طبق سن، مدرک، تجربه یا ملیت مبلغ متفاوتی به شما پرداخت کند که همین مسئله موجب شده تا هر فرد در صورت برخورداری از مهارت کافی بتواند به فرصت‌های شغلی مناسب دست پیدا نماید.

در ادامه تعدادی از فرصت های شغلی در دبی که دارای متقاضیان بسیار زیادی می باشد را به شما معرفی می کنیم، با ما همراه باشید.

 

 

 

 

مهندسی در دبی

 

  • مهندسی در دبی

فرقی ندارد که شما چه رشته ای از مهندسی را خوانده باشید و مشغول به کار هستید. این نکته را در نظر داشته باشید که دبی در حال حاضر به مهندسین متخصص نیاز دارد.

در نتیجه با در نظر گرفتن رشته‌ی خود به آسانی می‌توانید در دبی کار مرتبط با رشته ای که درس آن را خوانده اید، پیدا نمایید؛ چون دبی یکی از پیشرفته‌ترین و بروزترین شهرهای دنیا است که به منظور ارتقای خود در تمامی مراحل نیازمند نیروی کار ماهر و متخصص می باشد.

خوب است بدانید که مشاغل فنی و مهندسی بویژه مهندسی برق، مهندسی الکترونیک، مهندسی عمران و مهندس پروژه یکی از پردرآمدترین مشاغل در دبی به شمار می رود.

اما باید دقت نمایید که زبان مرسوم در دبی زبان عربی و انگلیسی است و به منظور شروع کار لازم است که از تسلط کافی نسبت به این زبان‌ها برخوردار باشید و مدرک معتبر زبان ارائه نمایید. درآمد مهندسان در دبی باتوجه‌ به گرایش تحصیلی، تخصص و مهارت آنها دارای تفاوت هایی است.

 

  • خدمات پزشکی و درمانی

امروزه دبی درحال‌ توسعه خدمات پزشکی و درمانی می باشد تا در این زمینه در جهان دستاوردی برای ارائه داشته باشد. به این ترتیب، چنانچه شما یک پزشک، پرستار یا کسی  هستید که در زمینه پزشکی و درمانی از توانایی ویژه ای برخوردار هستید، مسلما مسئولین دبی از هر لحاظ شما را حمایت خواهند کرد.

همینطور لازم به ذکر است که این کشور به پزشکان مخصوصا پزشکان ایرانی توجه زیادی می کند. در صورتی که تحصیلات پرستاری دارید و در این زمینه از سابقه قابل قبولی برخوردار هستید، از همین حالا می‌توانید نسبت به اخذ اقامت دبی و زندگی در این شهر اقدامات لازم را انجام دهید.

 

  • فیلم‌برداری و عکاسی

به‌واسطه‌ی وجود شرکت‌های بسیار زیاد جهانی در شهر دبی، ساخت تیزر و تبلیغات در این شهر بسیار پررونق و مورد توجه قرار گرفه است. در صورتی که دارای سابقه کار خوبی در زمینه فیلم‌برداری به ویزه ساخت تیزر و تبلیغات دارید، می‌توانید در این شهر شغلی متناسب با این حوزه پیدا کنید.

صنعت عکاسی در کسب‌وکار دبی، یک صنعت پرطرف‌دار محسوب می شود؛ البته به شرطی که عکس‌های شما حرفه‌ای و به تمام نکات در این حوزه مسلط باشید، چون شرکت‌های بزرگ در برابر گرفتن عکس‌های باکیفیت و خلاقانه، دستمزدهای قابل توجهی برای شما در نظر می‌گیرند.

 

  • کارشناس شبکه‌های اجتماعی

یکی از شغل‌های نوین و به‌روز در دبی را می توان متخصص شبکه‌های اجتماعی معرفی کرد. در صورتی از تجربه و دانش لازم به منظور انجام این کار برخوردار هستید، می‌توانید به‌عنوان یک متخصص شبکه‌های اجتماعی در شرکت‌های بزرگ دبی فعالیت خود را آغاز کنید.

توجه داشته باشید از طریق دیجیتال مارکتینگ به سرعت می‌توانید یک شرکت را بدون اجاره مغازه یا اجاره دفتر کار در دبی راه‌اندازی کنید. دولت دبی این شرایط را برای شما فراهم می کند تا بدون برخورداری از یک دفتر اداری فیزیکی، مجوز خود را برای سال اول در شهر دبی اخذ نمایید.

به منظور شروع این کسب‌وکار به‌صورت یک‌نفره شما بایستی توانایی فنی این کار را جهت دریافت پروژه و گرفتن نتیجه داشته باشید.

 

 

تأسیس سالن زیبایی

 

  • تأسیس سالن زیبایی

این کسب‌وکار در دبی نیز می‌تواند با حداقل نیاز به سرمایه شروع شود. خدمه موردنیاز را می‌توانید به‌راحتی جذب نمایید و مزیت مهم دیگری که وجود دارد این است که به سرمایه‌گذاری اولیه چندان زیاد نیازی ندارد.

راهکاری که می تواند منجر به جذب مشتریان زیای شود، ارائه انواع خدمات مقرون‌به‌صرفه و سطح بالای آرایشی و نیز مورد استفاده قرار دادن بازاریابی مناسب و شبکه‌های اجتماعی می باشد که همین مسئله در تبدیل آنها به مشتریان وفادار تاثیرگذار است.

در سال­یان گذشته باتوجه‌به افزایش تقاضا افراد در این زمینه، کسب‌وکار آرایشگران در دبی پیشرفت چشمگیری کرده است.

در این مقاله سعی کردیم در مورد اینکه چه کاری در دبی خوب است؟ توضیح دهیم و این نکته را در نظر داشته باشید که شما برای هر بیزینسی از جمله بزینس در دبی، نیاز به مهارت­ هایی در جهت بالا بردن کارایی خود دارید. به عبارتی دیگر شما به منظور پیشرفت در کسب‌وکار خود قبل از شروع آن باید مهارت­های خاصی را آموزش ببینید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *