درباره انگلستان بدانید

درباره انگلستان

بریتانیا با درآمد سرانه بالا، ششمین اقتصاد بزرگ جهان است.

انگلستان در قسمت شمال غربی اروپا واقع شده است. بریتانیا شامل ایرلند شمالی، ولز، اسکاتلند و انگلستان است. بریتانیا هم از مناطق پست و هم از مناطق تپه ای تشکیل شده است. رودخانه های مهمی که از بریتانیا می گذرند، تیمز، هامبر و هفت هستند. لندن، پایتخت بریتانیا، دارای بزرگترین منطقه شهری و همچنین مرکز مالی انگلستان است.

بازدیدکنندگان به دلیل سبک زندگی سریع، میراث فرهنگی غنی، غذاها، هنرها و مد آن جذب می شوند. بریتانیا یکی از بزرگترین مقاصد گردشگری با جاذبه های مهمی مانند پل برج افسانه ای، کاخ باکینگهام، موزه تاریخ طبیعی، یادبود جنگ ملی اسکاتلند، باغ های کیو، میدان ترافالگار، سنگ سرنوشت و قلعه ویندزور است.

حقایق کلیدی در مورد انگلستان

بخش خدمات حداکثر بخشی از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد و سومین ارز ذخیره جهان را دارد. بریتانیا دارای سیستم آموزشی پیشرفته ای است که دانشگاه های زیادی در رتبه بندی دانشگاه های برتر در سراسر جهان قرار دارند.

__فرم زیر را پر کنید

ارزیابی واجد شرایط بودن رایگان

مهاجرت انگلستان

اقامت دائم

مجوز کار

ویزای تحصیلی

بازید ویزا

__ آیا به دنبال خدمات ویزا برای انگلستان هستید؟

RCIC، یکی از شوراهای نظارتی در نوع خود، به طور جامع صلاحیت متقاضی را ارزیابی می کند و راهنمایی های منصفانه، صادقانه و قابل اعتماد را در طول فرآیند درخواست ارائه می دهد.

__انگلستان

ویزا

خدمات

افراد از هر کشور دیگری که اجازه ندارند آزادانه از بریتانیا به رفت و آمد از بریتانیا رفت و آمد کنند، باید برای هر هدفی ویزا دریافت کنند. انواع مختلفی از ویزاها بسته به هدف سفر صادر می شود. افرادی که ویزا را دریافت می کنند دارای شرایط و ضوابط خاصی هستند که دارنده ویزا باید در بریتانیا از آنها پیروی کند. اعطای ویزا برای انگلستان تحت اختیارات سرزمینی دولت انگلستان است و بر اساس درخواست همراه با مدارک لازم صادر می شود. مدارک مورد نیاز، معیارهای واجد شرایط بودن، و روند درخواست هر از گاهی به روز می شوند.

رایج ترین انواع ویزاهای انگلستان شامل ویزای سرمایه گذار، ویزای توریستی، ویزای تجاری، ویزای ازدواج، ویزای کار و ویزای تحصیلی می باشد. درخواست هر نوع ویزا برای ورود به انگلستان بسیار پیچیده و زمان بر است. به دلیل خطر امنیت ملی، دستورالعمل های سختگیرانه ای برای صدور ویزای انگلستان وجود دارد. RCIC به افراد کمک می کند تا این فرآیند را با راهنمایی او در طول فرآیند درخواست آسان کنند.