اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری

اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری
5/5

کشور پرتغال علاوه بر برخورداری از مناظر چشم گیر و سبک زندگی پر جنب و جوش، دارای مسیری فریبنده برای اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری می باشد.

مهاجرت به پرتغال از طریق سرمایه گذاری یک موقعیت خاص به شما می رود. چنانچه به دنبال راهی فوق العاده برای زندگی در یکی از جذاب‌ترین مقاصد اروپا هستید، کشور پرتغال زندگی با امکانات بسیار زیاد را در اختیار شما قرار می دهد.

پرتغال با ارائه گزینه های سرمایه گذاری وسوسه کننده خود که شامل املاک و مستغلات، سرمایه گذاری های تجاری و ایجاد شغل، شرایط را برای کسانی که قصد مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را دارند، فراهم کرده  و به آنها فرصتی می دهد تا آینده ای پر از موفقیت و جذابیت را تجربه کنند. البته خوب است بدانید که هزینه مهاجرت به پرتغال از این طریق کمی بالاتر می باشد.

 

مهاجرت به پرتغال از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به پرتغال از طریق سرمایه گذاری، دروازه ای به دنیایی از امکانات جدید و سبک زندگی پر جنب و جوش اروپایی محسوب می شود.

برنامه ویزای طلایی پرتغال مسیری وسوسه انگیز را برای سرمایه گذارانی که به دنبال اخذ اقامت در این کشور هستند، ارائه می دهد.

افراد و خانواده ها با سرمایه گذاری در املاک، انتقال سرمایه، ایجاد شغل یا پروژه های میراث فرهنگی می توانند مجوز اقامت را اخذ کرده و به آنها آزادی زندگی، کار و تحصیل در پرتغال را اعطا کنند.

این برنامه نه تنها رشد اقتصادی و ایجاد شغل را در داخل کشور تقویت می کند، بلکه به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا تاریخ غنی، فرهنگ متنوع و مناظر خیره کننده ای را که پرتغال ارائه می دهد، کشف نمایند.

پرتغال با برخورداری از موقعیت استراتژیک، محیط مناسب تجاری و کیفیت زندگی بالا، همچنان به جذب مهاجران مشتاقی می‌پردازد که به دنبال آینده‌ای مملو از رفاه، غنی‌سازی فرهنگی و احساس تعلق عمیق در این کشور اروپایی هستند.

 

مدارک لازم به منظور مهاجرت به پرتغال از طریق سرمایه گذاری

  • ارائه مدارک هویتی
  • ارائه مدارک مالی مربوط به نوع سرمایه‌گذاری
  • ارائه پاسپورت و ویزای شنگن دارای اعتبار
  • ارائه شماره مالیاتی پرتغال
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه
  • ارائه گواهی سازمان مالیات و تامین اجتماعی پرتغال (اثبات عدم وجود بدهی نسبت به این کشور)
  • ارائه پوشش خدمات درمانی در پرتغال
  • ارائه مدارک تکمیلی نشان‌دهنده سابقه شغلی و تحصیلی فرد

 

مزایا سرمایه‌گذاری در پرتغال

  • سرعت و سهولت اجرایی پرونده مهاجرتی و رسیدگی به آن نسبت به دیگر کشورهای پرطرفدار جهت سرمایه‌گذاری

  • برخورداری از ویزای شینگن و مهیا بودن شرایط سفر به تمامی کشورهای عضو شینگن

  • پایین بودن هزینه ها برای یکسری از سرمایه‌گذاری‌ها مانند استارت آپ و کارآفرینی نسبت به سایر کشورهای محبوب به منظور سرمایه‌گذاری.

  • فراهم بودن شرایط دریافت اقامت دائم برای تمامی اعضای خانواده.

  • فراهم بودن شرایط همراهی پدر و مادر بالای 66 سال و همچنین در مواردی اجازه همراهی خواهر یا برادر زیر 18 سال.

  • برخورداری از اجازه کار و زندگی در پرتغال و همینطور فراهم بودن اجازه کار برای همسر و اجازه تحصیل برای فرزندان زیر 18 سال.

  • مدت زمان حضور الزامی کمتر نسبت به برنامه‌های سرمایه‌گذاری سایر کشور ها.

  • برخورداری از اقامت دائم کشور پرتغال بعد از گذشت 5 سال.

  • ارائه درخواست تابعیت و شهروندی بعد از سال پنجم و اخذ پاسپورت معتبر پرتغال.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر از اقامت پرتغال از طریق بازنشستگی کلیک کنید.

خرید ملک؛ بهترین روش سرمایه گذاری در پرتغال

یکی از شیوه هایی که بسیاری از کشورهای دنیا نیز آن را در نظر می گیرند، فراهم بودن شرایط خریداری ملک و دریافت اقامت دائم کشور پرتغال است.

کشور پرتغال نیز از این قاعده جدا نیست و سرمایه‌گذاران بسیاری نسبت به سرمایه‌گذاری در این کشور تمایل پیدا کرده اند. این شیوه علاوه بر منجر شدن به دریافت اقامت دائم و پاسپورت پرتغال، بالاترین سوددهی را نیز به همراه خواهد داشت و قطعا شما با یک خرید هوشمندانه به سود قابل توجهی دست یابی پیدا خواهید کرد.

لازم به ذکر است که ارزش املاک در کشور پرتغال به طور سالیانه رشد 5 الی 15 درصدی را تجربه می‌کنند. در صورتی هم که ملک تحت اجاره باشد، از مبلغ اجاره 3 الی 4 درصد مبلغ رشد کرده عودت داده خواهد شد.

دلایل خرید ملک و سرمایه گذاری

یکی از دلایلی که خرید ملک و سرمایه گذاری در پرتغال بسیار مورد توجه مهاجران قرار گرفته، این است که خریدار با این کار هم سود مناسبی کسب می نماید و همینطور اقامت یک کشور اروپایی عضو شنگن و اتحادیه اروپا را دریافت می کند.

همینطور در نظر داشته باشید که با خریداری ملک در پرتغال و برخورداری از فرزند بالای 18 سال که دارای وابستگی به پدر یا مادر است، این شرایط فراهم خواهد بود تا بتوانید نسب به دریافت اقامت و سپس تابعیت او نیز اقدامات لازم را انجام دهید.

از دیگر مواردی که به دریافت سود بیشتر در پرتغال از طریق خرید ملک کمک خواهد کرد، اجاره دادن ملک خریداری شده می باشد.

جهت افزایش شانس اجاره رفتن ملک و دریافت اجاره بیشتر، پیشنهاد می کنیم نسبت به خرید املاک در مناطق توریستی این کشور اقدام نمایید. در نتیجه، شما از اجاره دادن ملک خود، سودی بالغ بر 15 الی 20 درصد ارزش ملک را سالانه از این راه کسب خواهید کرد.

در ادامه شیوه های گوناگونی که به منظور سرمایه گذاری در پرتغال وجود دارد، مورد ارزیابی قرار می دهیم.

 

  • سرمایه گذاری در پرتغال از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت یکی از شیوه های سرمایه گذاری در پرتغال به شمار می رود. به منظور انجام این کار ابتدا بایستی یک بیزینس پلن و یا نقشه تجاری را برای شرکت خود آماده کنید و سپس آن را به سازمان‌های مربوطه این کشور ارائه نمایید.

بعد از مورد تایید قرار گرفتن نقشه تجاری که خود پروسه‌ای چند هفته‌ای دارد، شما ویزای 4 ماهه این کشور را دریافت خواهید کرد. همینطور، یک سرمایه‌گذار در پرتغال تنها در صورتی می تواند برای خانواده خود درخواست ویزا بدهد که برای آن‌ها در شرکت خود پستی را مشخص کند.

 

  • سرمایه گذاری در پرتغال از طریق کارآفرینی

احتمال دارد کمی با خود فکر کنید و بگویید که ممکن است کارآفرینی همان ثبت شرکت می باشد؛ اما باید بگوییم که به هیچ عنوان یکی نیستند.

به منظور ایجاد کارآفرینی در کشور پرتغال شما باید بتوانید بیزینس پلنی با ایده‌های نوین و خلاقانه را طراحی و همینطور ارائه دهید. همچنین، سودآور بودن آن نیز بسیار حائز اهمیت است.

دقت داشته باشید که برای کارآفرینی دیگر ویزای 4 ماهه اقامت پرتغال صادر نخواهد شد و تمامی مراحل این شیوه به صورت آنلاین به انجام می رسد. به منظور انجام کار در کشور پرتغال نیز باید از سن قانونی برخوردار باشید تا بتوانید در پرتغال کسب‌وکار راه اندازی کنید.

به منظور ایجاد کارآفرینی در پرتغال نیز باید گواهی عدم سو سابقه را از کشور خود اخذ کرده و ترجمه شده آن‌ را به دولت این کشور تحویل دهید.

بعد از گذراندن مراحل اداری و دریافت ویزای این کشور، به شما اقامت موقت تعلق می گیرد که تا 5 سال نیز می توانید آن را تمدید کنید و بعد از این مدت شما می‌توانید جهت دریافت اقامت دائم و پاسپورت پرتغال اقدامات لازم را انجام دهید.

 

  • خرید اوراق قرضه دولتی

همانطور که گفته شد، سرمایه گذاری در پرتغال از طریق شیوه های مختلفی امکان پذیر می باشد. خرید اوراق قرضه دولتی نیز یکی دیگر از این شیوه ها است که علاوه بر سودآوری، شرایط دریافت پاسپورت پرتغال را هم برای سرمایه‌گذار فراهم خواهد کرد.

البته تنها خرید اوراق قرضه دولتی به دریافت پاسپورت پرتغال منجر نخواهد شد و شما می‌توانید در همان مدت سرمایه‌ خود را به صورت سپرده بانکی و خرید سهام در این کشور بلوکه کنید.

 

  • سرمایه گذاری در پرتغال از طریق خود حمایتی

احتمال دارد بسیاری از سرمایه‌گذاران سرمایه با گذاری خود حمایتی آشنایی نداشته باشند. شما برای سرمایه گذاری در پرتغال از این طریق نیاز به پشتوانه مالی زیادی دارید.

برای این کار هیچ محدودیتی نظیر تحصیلات، مدرک زبان و … وجود ندارد. با سرمایه گذاری در پرتغال از طریق خود حمایتی اقامت موقت آن را اخذ خواهید کرد.

مهاجرت به پرتغال از طریق سرمایه گذاری، مسیری جذاب و موفقیت آمیز را برای افراد و خانواده هایی که به دنبال مستقر شدن در یکی از بهترین مقاصد اروپایی هستند، فراهم می کند.

ویزای طلایی پرتغال ارائه دهنده طیف گسترده ای از گزینه های سرمایه گذاری مانند املاک و مستغلات، انتقال سرمایه، ایجاد شغل و پروژه های میراث فرهنگی می باشد که هر کدام فرصتی استثنایی به منظور تضمین مجوز اقامت و لذت بردن از مزیت های زندگی در این کشور خیره کننده اروپایی است.

این برنامه ها علاوخ بر اثرگذاری در رشد اقتصادی و ایجاد شغل، فرهنگ این کشور را نیز حفظ کرده و حس تعلق و یکی شدن را در سرمایه گذاران این کشور ایجاد می کند.

با سرمایه‌گذاری از طریق تصمیمات آگاهانه، حمایت متخصصان با تجربه و انتخاب مسیر درست، متقاضیان می توانند با موفقیت اقامت خود را دریافت کنند و از آینده‌ای سرشار از رفاه، فرهنگ و ارتباط عمیق با این کشور اروپایی برخوردار شوند.

آل تبسم یک موسسه مهاجرتی با سال ها تجربه است که کارشناسان مجرب ما می توانند به شما در زمینه سرمایه گذاری در پرتغال کمک نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *